Pokladny AWIS

technologie

AWIS Mobile - Android aplikace pro rozvážkové služby

AWIS Mobile - Android aplikace pro rozvážkové službyAWIS Mobile je doplňková aplikace pro mobilní telefony a tablety s operačním systémem Android, určená pro rozvážkový systém s integrovanou pokladnou AWIS. Tato aplikace umí vytvářet databázi volajících zákazníků a ukládat data o nich, případně i o jejich nákupech, přáních, oblíbených či neoblíbených pokrmech apod. Při opakovaném telefonickém nákupu pak ulehčuje práci s celým procesem objednávky a pomáhá budovat lepší vztahy se zákazníkem.

Své uplatnění najde tato aplikace nejen v každém gastronomickém zařízení, které provozuje rozvoz jídel, ale také v dalších provozech, které se zabývají rozvážkovými službami. Mobilní aplikace AWIS Mobile pro rozvážkové služby je určena pouze pro pokladní systém AWIS s operačním systémem Windows.

AWIS Mobile je díky intuitivnímu ovládání a řadě praktických funkcí velmi efektivním nástrojem, pomocí kterého je celý proces rozvozu (od přijmutí objednávky, přes její zpracování až po odeslání zboží) super jednoduchý.

Aplikace pro rozvážkový systém je vhodná pro:

  • restaurace
  • pizzerie
  • bageterie
  • provozovny s rozvozem nápojů, potravin i nákupů
  • obchody zajišťující rozvoz květin, dárkových předmětů, kancelářského materiálu aj.

Jak rozvážkový systém pracuje? Pomáhá budovat vztahy se zákazníkem

Aplikace AWIS Mobile pro rozvážkové služby umožňuje vytvářet databázi všech volajících a objednávajících zákazníků, čímž výrazně ulehčuje administrativu spojenou s vyřízením objednávky.

První objednávka

Když zákazník zavolá na telefonickou objednávku poprvé, je tedy novým klientem, operátor se ho vždy zeptá na jméno a příjmení, dodací adresu a co si objednává. Tyto informace pak operátor zaznamená do rozvážkového systému. Provede objednávku, pošle kurýra a transakce je vyřízena. Zákazník zůstává uložen v databázi pro další případnou objednávku.

Druhá - opakující se objednávka

Když ale klient volá již podruhé, stal se tedy vracejícím se zákazníkem, operátorovi se zobrazí v systému jeho telefonní číslo a základní údaje (jméno, příjmení, dodací adresa, případně také oblíbené pokrmy či neoblíbené ingredience apod.). Operátor vidí tyto informace na monitoru či displeji ještě před tím, než hovor přijme. Dostává tak možnost velmi příjemně překvapit vracejícího se zákazníka například touto větou: “Dobrý den pane Nováku. Jak jste se dnes měl? Co si dáte? Zase pizzu s ančovičkama a bez cibule, jako minule? A dovoz budete chtít opět na adresu U okrouhlíku 13 v Praze?”. Zákazník buď jen potvrdí nebo si řekne o změnu objednávky.

Jaké informace lze do systému zadávat

Všechny informace ukládá systém automaticky do své paměti, takže není nutné data opakovaně zadávat a ukládat. Prodejce má k dispozici vše, co potřebuje, a nemusí zákazníka zatěžovat opakovaným zjišťováním informací. Díky tomu jsou zákazníci při dalším volání překvapeni, což napomáhá s nimi budovat lepší a osobitější vztah.

Systém ukazuje nejen kontaktní údaje klienta, ale například i jeho nejčastější objednávky. Prodejce tak může zákazníkovi nabídnout zboží „na míru“, protože už ví, co má rád a co nikoliv. Tato funkce opět napomáhá k budování lepšího vztahu s klientem.

Nastavení speciálních funkcí

V systému je možné snadno nastavit i speciální akce (tzv. happy hours) či zvláštní režimy – např. přirážka při nočním provozu apod.

Aplikace je ke stažení na Google Play

Pokud máte pokladní systém AWIS, můžete si samotou aplikaci AWIS Mobile koupit a stáhnout přímo ze stránek Google Play.

Přímý odkaz ke stažení -

Cena aplikace a pokladního systému

  • Cena samotné aplikace AWIS Mobile je 249 Kč bez DPH za měsíc.
  • Cena aplikace AWIS Mobile včetně pokladního systému AWIS je 1090 Kč za měsíc.

Video prezentace PEXESO

Pokladna PEXESO - prezentace systému

Aktuálně

Představení AWIS Gastro

Pokladní systém AWIS - představení systému v osmi minutách