Pokladny AWIS

technologie

Mobilní mluvící pokladna

Mobilní mluvící pokladnaMluvící pokladna je unikátní službou naší společnosti, kterou jsme oficiálně vydali na trh v září roku 2013. Služba poskytuje majitelům a provozním restaurací a obchodů kontrolu nad skladovými položkami a aktuální výší tržeb, a to prostřednictvím telefonu. Mluvící pokladna je vhodná zejména pro ty, kteří potřebují informovat o základních provozních záležitostech (sklad a tržby) v případě, že jsou mimo provozovnu a nemají ani možnost se dostat k internetu. V takovém případě stačí použít telefon a mít signál mobilní sítě. V případě telefonování ze zahraničí stačí mít aktivovaný Roaming.

Jak mluvící pokladna funguje

Administrace mluvící pokladnyZcela jednoduše. Pokud si tuto službu objednáte, naše technické oddělení přidělí do systému účet pro vaší restauraci (případně více restaurací) a telefonní číslo (případně více čísel), které bude mít oprávnění získat přístup k informacím z mluvící pokladny. Jakmile dostanete tato administrátorská práva, stačí se přihlásit pomocí přihlašovacího jména a hesla. Po přihlášení už můžete tuto službu plně využívat.

  • Náročným uživatelům můžeme poskytnou online administraci pro vlastní nastavení mluvící pokladny.


Podívejte se na video, jak to přesně funguje

Co musíte mít pro používání mluvící pokladny

Stačí vám pouze mobilní telefon, a to klidně i starý, bez připojení k internetu. Není potřeba ani chytrého telefonu. Služba byla vyvinuta pro všechny druhy mobilních telefonů, včetně starších typů nebo pevné linky.

Kolik mluvící pokladna stojí?

Tato služba je zpoplatněna částkou 290 Kč bez DPH měsíčně. V případě, že využijete tuto službu pro více telefonních čísel, cena je stále stejná. Hovor je také zpoplatněn dle tarifu vašeho operátora, jako za volání na pevnou linku.

Průvodce interakcí s mluvící pokladnou

Pokud si stále nedokážete představit, jak služba mluvící pokladny funguje, zde je malá ukázka.

1. Vytočení čísla mluvící pokladny

Nejdříve vytočíte telefonní číslo, na kterém je mluvící pokladna zprovozněna. Vyzkoušet si to můžete na čísle (+420) 222 703 252.

2. Spojení s automatickým operátorem

Jakmile vytočíte telefonní číslo mluvící pokladny, budete spojeni s automatickým operátorem, který vás vyzve k přihlášení do systému. Přihlášení provedete pomocí své klávesnice na mobilním telefonu, případně na pevné lince.

Operátorka na lince
Administrace mluvící pokladny

  • Dovolali jste se do rozhraní mluvící pokladny společnosti AWIS, pokud znáte údaje pokladny, stiskněte 1.
  • Pokud chcete vědět, které pokladny máte přístupné a pod jakými údaji je najdete, stiskněte 2.
  • Vaše pokladny jsou pokladna Hospůdka u Bouchalů a Restaurace Evropa.
  • Nyní zadejte ID vaší pokladny a potvrďte křížkem.

Po přihlášení do systému

  • Nyní se nacházíte na rozhraní Hospůdka u Bouchalů. Pro zjištění posledních tržeb vaší pokladny stiskněte 1. Pro položky, které jsou na pokladně pod minimem stiskněte 2.
  • Položky, které máte na pokladně pod minimem - vepřová krkovice 135 kg, pivo 250 l...

 

Pokladna vám sdělí, co a kolik je potřeba dokoupit zboží a jaké jsou celkové nebo aktuální tržby.
 
  • Produkt lze také zakoupit prostřednictvím našeho eshopu na stránce Mluvící pokladna

 

Pokladní modul MLUVÍCÍ POKLADNA - stav skladu a tržeb přes telefon

Pokladní modul MLUVÍCÍ POKLADNA - stav skladu a tržeb přes telefon

Modul, který vás informuje o základních provozních záležitostech, jako je stav skladu a tržeb . Vše jednoduše přes váš telefon a bez nutnosti použití chytrého telefonu nebo internetu. Funkce mluvící pokladny Zavoláte na telefonní číslo, které vám přidělíme. Po vytočení čísla vás přivítá naše automatická operátorka a vyzve vás k zadání přihlašovacích údajů. Po přihlášení vám dá na výběr, jaké...

0 Kč